maandag 5 september 2011

ziek...

Op twee dagen voor ons vertrek nog naar de dokter geweest vanmorgen! Gisteren en vannacht diarree en algemene maag- en darmklachten. Ik kan geen eten zién en voel me mottig.
Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand: gewoon rusten en indien nodig Imodium nemen. Maar ik heb wel twee dagen ziekteverlof gekregen. Net nu ik nog van alles wou afwerken voor mijn vertrek! Gelukkig kan ik van thuis uit ook wat werken.
Verdorie, ik hoop echt dat ik mij tegen woensdag wat beter voel!!!
De dokter was wel heel lovend over Ordesa, de streek waar wij heen gaan. Hij had precies zo zin om mee te gaan :-)

1 opmerking:

  1. Hoi Heidi,
    Hoe gaat het vandaag? Hopelijk al een heel stuk beter? Rust nog maar goed uit, en hopelijk ben je dan morgen weer helemaal de oude! Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen