maandag 5 september 2011

ons programma van dag tot dag

Voor de geïnteresseerden zet ik hieronder even het programma van de expeditie. Dit kan natuurlijk aangepast worden naargelang de (weers)omstandigheden.

woensdag 7/9: vlucht in Charleroi naar Zaragoza om 16.20u. Aankomst 18.20u en met de bus naar de bergen (vermoedelijke aankomst 22.30u)
Donderdag:  aanvang expeditie in Miraval
Vrijdag: klettersteig
Zondag: start beklimming Monte Perdido (overnachting in onbemande hut)
Maandag: verdere klim naar bemande hut Refugio Goriz met overnachting
Dinsdag: vertrek vanuit Goriz naar Monte Perdido en terug naar Goriz met overnachting
Woensdag: vertrek en afdaling vanuit Goriz terug naar Miraval
Vrijdag: canyoning
Zaterdag: afronding en vertrek vrijwilligers & begeleiders
Zondag 18/9: vertrek naar Zaragoza. Terugvlucht om 20 u naar Charleroi (aankomst 22.15u)




Een vreemde op de top, hopelijk binnen enkele weken ook onze foto hier!!!
Hier zie je de weersvoorspellingen (opgelet: in de vallei, wij zitten iets hoger).

2 opmerkingen:

  1. van der cruyssen marnix5 september 2011 om 12:03

    hallo,heidi en jo hopelijk ben je genezen en voldoende uitgerust tegen woensdag we wensen jullie een goede reis en veel sterkte met de belimming van de perdido.We duimen voor een goed einde en steken een kaars aan om de weergoden gustig te stemmen;Vele groeten de buren myriam en marnix.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie uit de grond van mijn hart een onvergetelijk, fantastische expeditie toe!
    Hopelijk kunnen jullie hier evenveel energie en kracht uitputten, als ik twee jaar geleden.
    Doe dat daar goed (daar twijfel ik niet aan!) en doe de groeten aan de prachtige omgeving.
    Ik duim voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen