woensdag 21 september 2011

woensdag 7/9/2011: vertrek naar Spanje

Onze groep bij vertrek in Charlerloi, samen met Sabine van Outward Bound
Vandaag het langverwachte vertrek: sinds januari 2011 zijn we met 12 mensen bezig met dit project en nu is het eindelijk zover. Sandra komt me oppikken om half één en samen met haar man Henk rijden we naar Charleroi. Stilaan stroomt iedereen toe. Ook Sabine en Elsy van Outward Bound komen ons uitzwaaien.
Na de check-in spreken we af dat iedereen een 'maatje' heeft: als we ergens moeten zien of iedereen er is hoef je enkel te kijken of je maatje aanwezig is. Mijn maatje is Hilde!

Zelf wil ik alles vooral even achter mij laten. Ik weet niet wat deze tiendaagse met me zal doen maar ik wil diep in mezelf kijken en vooral genieten!

Na een vlotte vlucht komen we om 18 uur aan in Zaragoza waar het nog heerlijk warm is! Op het afgesproken uur komt Armando van Autocares Murillo ons oppikken voor onze rit naar Cortalavina (zo'n 3 uur).

We komen aan om 22 uur, in het donker. Geert en Ilse komen ons aan de weg oppikken met het busje van Outward Bound want het laatste stuk is een grindweg en daar wil de busmaatschappij ons niet over vervoeren. Nog vier kilometer hotsen en botsen en we komen aan op onze bestemming. Miraval ligt aan de rivier Yaga. Op een grasplein moeten we alle bagage uitladen en het laatste stukje gaat te voet langs de rivier tot aan het huis.
Na rondleiding kiezen Ingrid en ik voor een slaapkamer in het grote huis. We zullen het ons niet beklagen: ik heb een fantastisch bedmaatje!! Slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten