zondag 13 maart 2011

terug beginnen trainen

Een weekje stilgelegen met het lopen: we zijn er met het gezin tussenuit geweest naar Barcelona, een heerlijke citytrip! Buiten een beetje fietsen door de stad (veel minder vermoeiend dan te stappen van hot naar her!) heb ik niet gesport maar het er eens lekker van gepakt! En genoten!

Vandaag dus terug begonnen, aan les 19 ondertussen van start-to-run. En tot mijn verwondering ging het heel goed! Dat weekje 'rust' heeft mijn lichaam goed gedaan. Komende week terug met de fiets naar het werk ook. Het is zo fijn te voelen dat mijn lichaam dat allemaal aankan!

Samen voor de Sagrada Familia
Ondertussen hebben we ook bericht gekregen dat een nieuwe kandidaat, Sandra uit Lembeke, ook meegaat. Daar zijn we allemaal heel blij om en ik zeker, want Oost-Vlaanderen was nogal zwak vertegenwoordigd met enkel Martine (Buggenhout) en ik. Bovendien is Sandra ook nog eens een leeftijdsgenote én heeft ze dezelfde kanker gehad als ik (en al 10 jaar verder! There is life after non-Hodgkin!). Gek te bedenken dat na borstkanker non-Hodgkin lymfoom nu de meest voorkomende kanker is in onze groep (3 personen). Volgende week komen we terug samen met de groep bij Chris in Mol om onze verdere sponsoractiviteiten te bespreken. En tegen eind deze week boek ik onze vlucht ook!

Het was leuk om wat Spaans te kunnen oefenen in Barcelona, misschien kan het nog van pas komen in september als we terug naar Spanje gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten