woensdag 23 februari 2011

vergadering in Leuven

Vandaag in totaal vier uur onderweg geweest van en naar Leuven voor onze bijeenkomst met de Monte Perdido tochtgenoten. Maar wat was het fijn om Frieda, Hilde, Robert, Martine, Marie-Rose, Chris, Joohan en Nicole terug te zien!
We hebben goed vergaderd en van alles besproken: transport, sponsoractiviteiten, materiaal,... Iedereen is er heel hard mee bezig! En sommigen hebben al serieus wat sponsoring binnen!! Knap hoor. En bemoedigend!

Bedankt allemaal! Het was voor mij een echte opsteker. En een extra fijn berichtje: mijne Jo kan mee als vrijwilliger! We zullen dit avontuur dus samen beleven, elk met een andere insteek weliswaar.

2 opmerkingen:

  1. Ja, Leuven, altijd file I know! Maar zeg, wat superfijn dat Jo meekan als vrijwilliger!!!!! Inderdaad zal dit voor elk van jullie -elk op zijn manier en toch ook samen- een onvergetelijk avontuur worden! Waaaauw!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Heidi,
    Mijn eerste keer op de blog ...
    Met volle bewondering heb ik alles gelezen.
    Ik zal het project zeker volgen, ook al ben ik niet zo'n geweldige blogger (cf. 3de poging om dit berichtje op te slaan).
    Maar je weet dat ik geregeld aan je denk he!
    En de sponsoractiviteiten laat je maar ten gepaste tijde weten!
    Groeten,
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen