dinsdag 15 februari 2011

Fysieke training

Ik ben goed bezig met de fysieke voorbereidingen, al zeg ik het zelf! Even opsommen:
  • morgen les 14 van start-to-run, ik zit dan ongeveer aan de helft!!! (om 5 km te kunnen lopen)
  • vanavond naar de zumba geweest (1x per week)
  • gisteren en vandaag met de fiets naar het werk (10 km enkel) en van plan om dit vanaf nu zoveel mogelijk te doen (tenzij ik bv. de auto nodig heb om naar een andere campus te rijden of zo)
  • zondag een wandeling gemaakt van 11 km in de regio Sint-Lievens-Esse
Het zal wel niet elke week zo intens zijn maar ik geniet ervan!!

Ondertussen onderzoek ik alle mogelijke transportmogelijkheden tussen België en La Fortunada (het dorpje waar we zullen verblijven): trein, vliegtuig, bus. Voorlopig lijkt het vliegtuig het goedkoopst... maar natuurlijk niet zo milieuvriendelijk. Heb daarnet wat busmaatschappijen aangeschreven om goedkoop een minibus te kunnen huren. Afwachten wat het resultaat zal zijn!

2 opmerkingen:

  1. Amai, een dikke proficiat met je fysieke voorbereidingen! Petje af hoor, ik doe het je niet na!
    Allé, jij zal ook al boven op de Monte Perdido staan tegen dat ik halfweg ben. ;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet overdrijven hé Marie-Rose! Jij bent ook goed bezig zulle.

    BeantwoordenVerwijderen