zondag 20 maart 2011

bij Chris in Mol

Vandaag met de hele groep gaan wandelen in Mol (Rauwse meer): voor half negen was Sandra hier al, onze nieuwelinge. Het was een heel fijne kennismaking. Samen zijn we naar Chris gereden in Mol waar Sandra iedereen ontmoette. Na een koffietje of een theetje op Chris haar terras (in de zon!) zijn we gaan wandelen. Chris kon jammer genoeg niet mee door een verrekking in haar voet. Het was heel gezellig omdat er tijd was om met een aantal mensen te praten. Ik heb bijvoorbeeld een leuk gesprek gehad met Ingrid, die ik nog niet zo goed kende.
Onze Roberto waren we een aantal keer kwijt maar hij kwam wel altijd weer terecht!!!! Na de wandeling aten we onze boterhammekes bij Chris en dan terug vergaderd. Zoveel ideeën, zoveel acties, mijn hoofd tolde er een beetje van! Ik was dan ook helemaal op toen Sandra en ik als eerste om vijf uur naar huis gingen. We hadden wel de langste rit voor de boeg! Gelukkig heeft de autorit mij wat tot rust kunnen brengen (ondanks de file in Herentals!!!). Het was kwart over zeven eer we terug in Lochristi waren! Jo was ondertussen al vertrokken naar Leuven voor de vrijwilligersvergadering.... Benieuwd wat hij vanavond te vertellen zal hebben.
Over twee weken gaan we wandelen met de Outward Bound begeleiding. Gelukkig geen vergadering dan! Dat is voor mij een beetje te zwaar soms: iedereen die van alles wil zeggen, soms wat ongestructureerd (ondanks de pogingen van Hilde!), soms wat te uitgebreid. Vermoeiend! En niet alleen voor mij heb ik gezien.... Onze definitieve groepsfoto is ook gemaakt: binnenkort on line!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten