maandag 9 mei 2011

verkenning parcours

Vanavond zijn Jo en ik het parcours voor zondag eens gaan verkennen. Ik heb de 5 km gelopen zoals ik die zondag ook zal lopen. En het ging heel goed!!! Nu is mijn laatste schrik weg... Op mijn eigen bekend terrein kan ik 5 km lopen maar gek genoeg was mijn zelfvertrouwen niet groot genoeg om erop te vertrouwen dat het ook in Gent wel zou lukken. En dat viel dus wonderwel mee! Het laatste stuk is wel nog even bergop maar dan is de finish al bijna in zicht!
Ik kijk heel erg uit naar zondag!!!!

Ondertussen blijven de aanmoedigingen toestromen. Mijn rekening raakt aardig aangedikt, en dat zonder de giften via de aparte rekening voor een fiscaal attest. Fijn, fijn, bedankt allemaal!!!! Ik zal jullie zondag niet teleurstellen!

1 opmerking:

  1. Natùùùùùrlijk zal dat zondag lukken!
    Als je het laatste stuk loopt (nog even bergop), denk je maar aan de Monte Perdido, daar zal de finish dan ook al bijna in zicht zijn!
    Ik kom zeker supporteren!

    BeantwoordenVerwijderen