dinsdag 3 mei 2011

leuke reacties

Ik heb mijn vraag naar sponsoring rondgestuurd, op facebook gezet, op het werk rondgemaild. En zie wat een reacties! Heel wat mensen hebben al iets gestort of geven mij geld. Anderen vragen informatie over de steunrekening van de Koning Boudewijn Stichting. Nog anderen laten weten dat ze komen supporteren op 15 mei bij de Stadsloop.
De reacties zijn echt fantastisch! Dat doet zo'n deugd en is zo hartverwarmend!
Bedankt allemaal lieve mensen. Mijn motivatie om goed te lopen piekt als ik aan al die mensen denk die in mij geloven!

Maar eerst ga ik zondag op het OCMW-ontbijt in Lochristi een verkoopsstandje be'vrouwen' waar ik samen met Marie-Rose en Martine azalea's, verjaardagskaarten en Lotus-koekjespakketten zal verkopen voor ons project! Je kan ook een azalea'tje bestellen aan 5 EUR! De opbrengst gaat naar ons Monte Perdido project!

1 opmerking:

  1. Fantastisch dat je zoveel reactie en steun krijgt op je sponsoringsaanvraag! En ook fijn dat ze zullen komen supporteren!
    Je ziet wel dat het zonder Evy ook lukt hé! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen