zondag 15 mei 2011

OCMW-ontbijt deel 2

Vanmorgen terug vroeg op voor het tweede OCMW-ontbijt Lochristi waar ik opnieuw een standje mocht verzorgen met azalea- en kaartenverkoop. Martine en Marie-Rose kwamen opnieuw helpen. Het kwam allemaal iets trager op gang dan vorige week maar uiteindelijk viel de verkoop wel nog mee! Martine heeft bijna evenveel kaarten verkocht als vorige keer en mijn bloemen waren allemaal de deur uit. Op het einde zijn we ze wel in de zaal gaan verkopen op initiatief van Martine want ik wou graag doorgaan naar Gent voor de Stadsloop. Zo zijn we alle azalea's toch kwijt geraakt.
Tot mijn verrassing kwam  mijn tante ook even langs om goeiedag te zeggen en twee azaleaatjes te kopen! En onze buren André en Tina kwamen ook langs om te ontbijten, evenals Marijke en Roos van de Koestergroep Lochristi!
Uiteindelijk gaf de verkoop van de twee zondagen samen best wel een mooi resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten