maandag 11 april 2011

Stadsloop Gent: wie wil mij sponsoren???

Zoals jullie hier misschien al gelezen hebben ben ik in januari 2011 begonnen met start-to-run. Mijn doel: op 15 mei 2011 deelnemen aan de Stadsloop Gent.
Graag wil ik mij laten sponsoren per gelopen kilometer. Ik neem zelf 5 km voor mijn rekening; mijn zoon Gilles (16) loopt ook 5 km, in totaal 10 km dus.
De opgehaalde sponsoring gaat integraal naar het Monte Perdido-project: in september 2011 ga ik samen met 11 andere (ex)kankerpatiënten de Monte Perdido ( 3355 m) beklimmen in de Spaanse Pyreneeën. We moeten zelf onze fysieke conditie opbouwen én sponsorgeld bijeen zoeken om de expeditie te bekostigen.
Jouw bijdrage, hoe klein ook, is van harte welkom! Je kan dit doen door iets te storten op BE49 7470 1239 1371 (op naam van Heidi Poelman)  met vermelding: “Monte Perdido 2011” of een leuke aanmoediging! Je bent natuurlijk ook welkom op het parcours om mij aan te moedigen op 15 mei!!
Van harte bedankt voor je steun!!

PS wil je graag een fiscaal attest? Dat kan vanaf 40 EUR. Je moet dan wel op een ander rekeningnummer storten: 000-0000004-04 van de Koning Boudewijn Stichting met de vermelding 'L82200 – LV Outward Bound School’ (voor 30/06/2011). De giften aan de stichting zijn fiscaal aftrekbaar vanaf 40 euro (art.104WIB). Na storting op de projectrekening krijg je een fiscaal attest toegestuurd.

1 opmerking:

  1. Lieve Heidi,
    Ik kom jou en Gilles zeker aanmoedigen op 15 mei, en ik hoop vurig dat je veel sponsoring bijeen zal krijgen!
    Is er geen mogelijkheid bovenstaand bericht in een plaatselijk blad in zowel Gent als Lochristi te laten verschijnen?

    BeantwoordenVerwijderen