zondag 17 april 2011

lopen, lopen, lopen

vanmorgen weer op mijn nuchtere maag een toerke gedaan. Op zondag geniet ik daar het meest van: het is nog stil buiten, dat beetje ochtendfris, de belofte van een mooie, zonnige dag. En als ik thuis kom staat mijn ontbijtje klaar... met vers geperst fruitsap! Heerlijk toch! Dank u, mijn lief Jooke!

Vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor mijn tweemaandelijkse onderhoudsbehandeling: de dokter had ook de uitslag van de PET-CT scan van de week ervoor en die was HELEMAAL NORMAAL! Altijd leuk nieuws en weer gerust voor enkele maanden!

2 opmerkingen:

  1. We hebben het er vandaag tijdens de Antwerp 10 miles nog over gehad, dat het zo goed is 's morgens vroeg te gaan wandelen/fietsen/lopen, dat je dan een boost krijgt voor de hele dag. Maar : WEL eerst 2 glazen water drinken voor je gaat lopen, anders heb je kans op hoofd- en/of spierpijn.
    En wat de pet-scan betreft: ben heel blij voor jou, houden zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik drink altijd wat water maar geen twee glazen. Misschien een goeie tip voor in het vervolg! Ik heb alleszins nog geen last gehad van hoof- of spierpijn.

    BeantwoordenVerwijderen