maandag 29 augustus 2011

Nog enkele dagen...

Ik begin af te tellen: woensdag zie ik de hele groep terug in Laakdal. Dan kunnen we de laatste afspraken maken. En op woensdag 7 september is het zover: waar we met z'n allen zo lang naartoe geleefd hebben, fysiek geoefend hebben (elk op zijn/haar manier), sponsoring gezocht hebben: op 7 september vertrekken we op avontuur!

Rudy van www.nieuwsblad.be/lochristi werkt al aan een berichtje over mijn vertrek. Hij zou me ook graag van ginder uit laten bloggen maar ik vrees dat er geen internetverbinding is! De gsm-verbinding is zelfs al zwak... Voor alle zekerheid heb ik me maar een lekker ouderwets schriftje gekocht om mijn dagboek in bij te houden. Nadien probeer ik alles met jullie te delen!

1 opmerking:

  1. Hallo Heidi,

    We tellen samen met jou af, doe het goed.
    Geniet nog van je laatste avond.

    Groeten
    Geert en Annick en the kids

    BeantwoordenVerwijderen