zondag 24 juli 2011

Interview in Leven!

Na een zonovergoten vakantie in Toscane weer terug in het dagelijkse leven! Dinsdag had ik een afspraak met Marc, een oude vriend die journalist is en o.a. schrijft voor Leven, het tijdschrift van de Vlaamse Liga tegen Kanker. Hij doet een voor-en-na interview met mij en Marie-Rose over onze verwachtingen en ervaringen voor en na de expeditie.
Eerst hebben we gezellig samen gegeten en bijgepraat. Nadien hebben Marc, Marie-Rose en ik ons op het terras geïnstalleerd voor een open en eerlijk gesprek.

Het was een fijne ervaring. Ik heb ook alle vertrouwen in Marc dat het een mooi en sereen artikel wordt. Ben nu al benieuwd naar ons gesprek in de herfst, na de expeditie: wat zullen we dan te vertellen hebben? Zal het overeen komen met onze verwachtingen nu?
Marc zal ons zeker met onze neus op onze uitspraken van vandaag drukken!

Marie-Rose was zelf vijf dagen naar Lustin geweest waar Outward Bound ook een vijfdaagse aanbiedt voor mensen met een kankerervaring. Haar verhalen waren zo enthousiast en zo overweldigend. Het maakt me reuzebenieuwd! Voor haar heeft het al veel veranderd in haar denken en beleven. Lees er meer over op de blog van Marie-Rose zelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten