woensdag 15 juni 2011

Stadsloop Kortrijk

Ik heb de smaak te pakken: op pinkstermaandag heb ik deelgenomen aan de Stadsloop Kortrijk! Samen met collega Peggy hebben we opnieuw 5 km gelopen, eigenlijk in de Knack Weekend Ladies Run. Het ging goed: Peggy en ik hadden afgesproken om bij elkaar te blijven en dat was wel fijn. Het was heel druk maar we vonden een goed tempo. Fier dat we waren toen we aankwamen en toch niet helemaal uitgeput waren! Onze tijd: 27'39''. Goed hé!
Ik voel dat het lopen mij een goeie uithouding geeft en dat zal ik zeker kunnen gebruiken!

3 opmerkingen:

  1. Weeral een dikke proficiat!!! Doe zo verder, hou vol en je komt er ZEKER!!!
    Ik blijf het jammer vinden dat ik helaas wegens mijn knie- en rugproblemen niet mag lopen, want zoals je zelf zegt zijn degenen die dat wel mogen/kunnen enorm bevoordeeld qua uithoudingsvermogen.
    Maar al stappend zullen we er hopelijk ook wel geraken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Heidi,
    Mijn broer, Kim vertelde me vandaag dat hij de organisatie Outward Bounce goed kent. Hij heeft daar vormingen gevolgd voor zijn werk. Hij zei dat er allicht wel een Kristof zou meegaan naar de Monte Perdido en dat je hem zeker de groeten moest doen. Jullie zijn in handen van professionals volgens hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tessa!
    Leuk om je reactie te lezen! Outward Bound geeft inderdaad veel vormingen voor bedrijven. Kristof ken ik niet, die gaat volgens mij niet mee. Vanuit OB zijn het Geert en Ilse. En verder nog enkele jonge bergbeklimmers voor de beklimming zelf, er is zelfs iemand bij uit Belsele die nog bij Jo in de klas heeft gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen