maandag 31 januari 2011

Joepie, ik mag mee!

Kennismakingsweekend Lustin is achter de rug. Ik heb kennis gemaakt met Chris, Robert, Johan, Marie-Rose, Martine, Nicole, Gitte, Hilde, Ingrid, Anita en Frieda. En natuurlijk met onze begeleiders: Geert en Ilse en Sabine en Sofie van Outward Bound.
Ongelooflijk hoe je op twee dagen al zo'n band kan smeden met onbekenden.
We hebben veel gebabbeld, met een opmerkelijke openheid, gelachen, gewandeld, samen eten gemaakt (spaghetti, mmm, bedankt Chris en Johan!), en vooral ook veel plannen gemaakt!


Want nu moeten we onze conditie opbouwen én sponsorgelden samen zoeken. De bedoeling is immers dat we activiteiten organiseren die geld opbrengen zodat we onze trip kunnen financieren. Ook onze reis naar Spanje moeten we zelf zien te regelen. Serieus wat engagement zit hier achter. Maar onze enthousiaste groep zag dat helemaal zitten: ideetjes genoeg!


Zondagochtend ben ik voor het ontbijt gaan lopen in Lustin. Ik zit ondertussen aan les 8 van Start-to-run met Evy (Gruyaert) en het was eerlijk gezegd BEREKOUD om te lopen!! Maar ik was best wel trots dat de koude me niet heeft tegengehouden. Mijn ambitie is om mee te doen aan de Stadsloop Gent op 15 mei.


Je kan dit project ook volgen op de Monte Perdido blog. En graag maak ik ook reclame voor de blog van mijn medereizigster Marie-Rose!

5 opmerkingen:

  1. Hey Heiditje
    Proficiat. Geweldig, he. Wat een ervaring zal dat worden ... Ik draag alvast een steentje bij door af en toe een uurtje te gaan zweten op de zumba ;-) En als er nog geholpen, gesteund kan worden moet je het maar zeggen.
    Alvast veel succes!!!
    Groetjes
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah ja, de zumba is toch al iets hé! En dan nog lopen, zwemmen en als 't beter weer wordt: naar het werk fietsen! Ik word nog een sportieve meid!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heidi,
    Fantastisch dat je erbij bent!
    Leuk dat je ook een blog hebt gemaakt! Mooi gekozen titel!
    Ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting. We gaan er met zijn allen wat van maken hé!
    Heel veel liefs en tot binnenkort,
    Marie-Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heidi,
    Dat wordt een hele uitdaging, ik wens je veel succes met de voorbereidingen en volg je op de voet. Jouw blog zit alvast bij mijn favorieten.
    Sybille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal jullie zeker volgen, je zit ook bij mijn favorieten.
    Veel succes allemaal!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen